Instagram Story format voor meer interactie

Binnen de branche waar @buijsbadentegel actief is, draait het om kwaliteit en vakmanschap. Daar waar zij goed in zijn! Maar hoe breng je dat over op social media en hoe vergroot je hiermee je bereik? Met deze vraagstelling is KAAT Ontwerpstudio aan de slag gegaan voor een op maat gemaakt contentplan.



Een contentplan, bestaande uit meerdere formats volgde. De een gericht op het verhogen van de betrokkenheid van je publiek, de ander op het bereik en de groei van het kanaal. Voor nr. 1 heb ik de expertise van Buijs Badkamers & Tegelvloeren gebruikt voor de inhoud en gehuld in een kwalitatief 'content-jasje'. Maar hoe breng je deze informatie op een leuke manier over? Hieruit vloeide het 'waar of niet waar' format voort. Door middel van de quiz-vorm daag je je publiek uit om zoveel mogelijk antwoorden goed te hebben, en tegelijkertijd kun je je kennis delen. Je wilt tenslotte toch weten waarom jouw overtuigende 'WAAR' niet waar bleek ...



Door middel van de quiz-vorm daag je je publiek uit om zoveel mogelijk antwoorden goed te hebben, en tegelijkertijd kun je je kennis delen.

En de volgende keer denk je er toch weer aan terug, die cognac-kleurige stories. Precies dat is wat je wilt bereiken als merk. Herkenbaarheid, overtuiging en vertrouwen! Zo blijft je community betrokken en geboeid.


Wil jij ook de betrokkenheid van je community vergroten? KAAT. onderzoekt graag naar welke content jouw publiek op zoek is en maakt hier een relevant contentplan voor!